Партнери

 

Партнерски листови


The New York Times

Амерички дневни лист „The Њујорк тајмс“ („New York Times“) основан је 1851. и од тада се непрекидно објављује. Има најпопуларнију Интернет страницу међу свим америчким листовима: месечно је посети више од 30 милиона читалаца. „Њујорк тајмс“ је део компаније „Њујорк тајмс“, водеће светске новинске и информативне куће.

Тираж: 877 000. Број читалаца: 2 560 840.
The Washington Post

„Вашингтон пост“ („The Washington Post“) је један од најчитанијих америчких листова. Oснован је 1877. и најстарији је у области САД која окружује Вашингтон. Будући да се издаје у главном граду, „Вашингтон пост“ посебну пажњу посвећује питањима националне политике.

Тираж: 624 000. Број читалаца: 1 441 900.
The Daily Telegraph

„Дејли телеграф“ („The Daily Telegraph“) је британски јутарњи дневни лист у широком формату који се дистрибуира и у земљи и у иностранству. Преноси дневне вести из Велике Британије, временску прогнозу, новости из спорта, уметности, економије итд.

Тираж: 700 000. Број читалаца: 1 800 833.
Le Figaro

„Фигаро“ („Le Figaro“) је дневни лист основан 1826. у Паризу. Сада је други по величини национални лист у Француској, један од три званична гласила државе (уз „Монд“ и „Либерасион“) и најстарији лист у земљи који се још увек штампа. Интернет страница http://lefigaro.fr је 2010. добила и секцију на енглеском језику, што је значајно увећало број потенцијалних читалаца.

Тираж: 315 000. Број читалаца:; 1 228 000.
La Repubblica

„Република“ („La Repubblica“) је италијански дневни лист који је 1976. у Риму основао новинар Eугенио Скалфари. Од 2008. „Република“ je на другом месту по тиражу у Италији.

Тираж: 330 000. Број читалаца: 601 000.
Handelsblatt

„Ханделсблат“ је водећи економски и финансијски магазин у Немачкој, намењен људима на водећим позицијама. Познат је по избору тема, поузданости и објективности. „Ханделсблат“ на квалитетан начин извештава о будућим трендовима и новим технологијама и тако својим читаоцима помаже да донесу добре пословне одлуке у данашњем динамичном економском окружењу.

Тираж: 130 000. Број читалаца: 475 000.
Le Soir

„Соар“ („Le Soir“) је најпопуларнији лист на француском језику у берлинер формату у Белгији. Основао га је Емил Росел 1887. године. Сматра се званичним гласилом белгијске владе.

Тираж: 97 000. Број читалаца: 484 100.
European Voice

„European Voice“ је белгијски недељник на енглеском језику, у власништву групе „Економист“. „European Voice“ преко штампаног издања и активне Интернет странице доноси независне вести и анализе везане пре свега за Eвропску унију.

Тираж: 19 000. Број читалаца: 38 000.
The Economic Times

„Економик тајмс“ („The Economic Times“) је највећи економски дневни лист на енглеском језику у Индији и други по величини у свету у својој области. Лист највећу пажњу посвећује индијској економији и међународним финансијама. Лист је у власништву групе „Тајмс“, највеће издавачке куће у Индији у области медија и забаве.

Тираж: 380 000. Број читалаца: 899 470.
The Yomiuri Shimbun

„Јомиури Шимбун“ je јапански лист са дневним тиражом од 13,5 милиона примерака (укључујући јутарње и вечерње издање). Обраћа се свим социоекономским слојевима јапанског друштва. Има историју дугу 137 година и 378 редакција широм света. Лист је добитник бројних награда за квалитет штампе.

Тираж: 10 000 000. Број читалаца: 26 000 000.
South China Morning Post

„South China Morning Post“ je лист на енглеском језику из Хонг Конга (Кина) који објављује група „SCPM“. Највећи број читалаца овог листа су пословни људи Хонг Конга.

Тираж: 102 000. Број читалаца: 376 000.
Duma

„Дума“ је један од десет најутицајнијих листова у Бугарској који утичу на јавно мњење у тој земљи. Лист је орјентисан на културу, образовање и социјалну политику и поклања посебну пажњу међународној политици.

Circulation — 15 000. Број читалаца: 70 024.
La Nacion

„La Nacion“ је аргентински дневни лист. То је водећи конзервативни лист у земљи и једини који се још увек штампа у широком формату.

Тираж: 137 000.
El País

„El País“ je водећи шпански национални дневни лист. Налази се у власништу шпанског медијског конгломерата „ПРИСА“, који тренутно контролише група „Феникс“, једна од највећих осигуравајућих кућа у Великој Британији. Има највећи тираж међу свим шпанским листовима (не рачунајући спортске) и поклања велику пажњу вестима из света.

Тираж: 390 000. Број читалаца: 1 924 000.
Folha de S. Paulo

„Folha de São Paulo“ је бразилски дневни лист основан у Сао Паoлу 1921. Од 1986. има највећи тираж у Бразилу и има статус једног од најутицајнијих листова у земљи.

Тираж: 200 000. Број читалаца: 708 000.
Geopolitika

„Геополитика“ је независни магазин који се бави анализом важних политичких и социјалних питања у Србији и свету и објављује сопствена геополитичка и геостратешка истраживања. Магазин често објављује интервјуе са познатим личностима и стручњацима из Србије и иностранства.

Тираж: 16 000. Број читалаца: 56 640.
El Observador

„El Observador“ је дневни лист у широком формату из Уругваја основан 1991. Објављује се у Монтевидеу. Лист се бави темама везаним за политику, економију, друштво, културу итд. Најсвежије вести се објављују на Интернет страници www.elobservador.com.uy, а текстови аналитичког карактера се могу прочитати у проширеном штампаном издању које излази суботом.

Тираж: 20 000. Број читалаца: 70 800.

 

Медијски партнери


RIA Novosti

РИА „Новости“ је водећа руска новинска агенција по броју читалаца на Интернету и по присутности у националним медијима. Mедијски свестрана редакција и велика мрежа новинара у 45 земаља омогућују РИА „Новости“ да својим професионалним клијентима и редовним читаоцима обезбеђује вести и информације у разним форматима (укључујући анимирану инфографику, филмове и садржај прилагођен операторима мобилне телефоније) на 14 језика.

Russia Profile

„Russia Profile“ је информативни сервис на енглеском језику који своје вести дистрибуира путем Интернет странице (која се ажурира дневно) и специјалног кварталног извештаја, намењеног широком кругу читалаца заинтересованих за Русију. Циљ компаније је да понуди разумљив и концизан увид у стање и постојеће трендове у руском бизнису, економији, политици и култури.

Kommersant

„Комерсант“ („Коммерсантъ“) је једна од највећих издавачких кућа у Русији. Издаје национални дневни лист са истим називом, који на 16 страница нуди актуелне информације и анализе високог квалитета из области глобалног и руског бизниса, финансија, економије, политике, друштва, културе и спорта. „Комерсант“ је један од најмеродавнијих и најутицајнијих руских листова. Од 2009. постоји и издање на енглеском језику које се дистрибуира у Великој Британији. Назив „Коммерсантъ“ се често скраћује као „Ъ“.

RT

„Russia Today“ је глобална телевизијска мрежа. Емитовање програма је почело 2005. Мрежа се данас састоји од три информативна канала која се емитују на енглеском, шпанском и арапском језику, одељења „RT America“ (које се емитује из студија у Вашингтону) и документарног канала „RT Doc“. Програм ове мреже долази до преко 430 милиона људи, односно 22% свих претплатника кабловских телевизија на свету.

Russian Travel Guide TV

„Russian Travel Guide“ (RTG) је међународни документарни телевизијски канал посвећен култури и географији највеће земље на свету. RTG на енглеском и руском језику информише гледаоце о рускoj историји, култури, кухињи и природи. Ексклузивне репортаже омогућавају гледаоцима да учествују у изазовним открићима неистражених локација.

Just Russia

Руска туристичка унија, највеће национално туристичко удружење (које у свом чланству има преко 1000 туристичких оператора, хотела, одмаралишта, превозника, осигуравајућих друштава, образовних институција и регионалних туристичких удружења) објављује од 2001. информациону брошуру „Just Russia“. Циљ издања је да представи Русију као атрактивну дестинацију за стране и домаће туристе.

„The Voice of Russia“ (у преводу „Глас Русије“) је прва руска радио станица која је свој програм емитовала у иностранству. Од 29. октобра 1929, када је у етар пуштена прва емисија, ова станица обликује слику о Русији широм света, стављајући акценат на државне ставове о глобалним питањима. Данас се емитује у 160 земаља на 38 језика (укључујући српски), укупно 151 сат дневно, на кратким и средњим таласима (у опсегу FM), преко сателита и путем глобалних мобилних мрежа.

To Russia with Ease

„To Russia with Ease“ је извор бесплатних и актуелних информација о Русији. Овде се могу пронаћи основне информације о Русији, Москви и Санкт Петербургу, важни подаци корисни за туристе, именик организација за културну и образовну размену, савети по питањима безбедности, основне информације о Русији и њеним пословним приликама, као и списак пословних удружења.

 

Остали партнери


Russkiy Mir Foundation

У јуну 2007. је председник Руске Федерације, Владимир Путин, потписао декрет о оснивању фондације „Руски свет“, чији је циљ да „промовише руски језик и национално наслеђе као важан део светске културе и да подржава програме за учење руског језика у иностранству“. Фондација је заједнички пројекат Министарства спољних послова и Министарства за образовање и науку Русије, а подржавају је и многи јавни и приватни фондови.

The Russian International Affairs Council

„Руски савет за међународне послове“ („Russian International Affairs Council“) је непрофитно удружење у чији састав улазе руске дипломате, научници, пословни људи, новинари и државни званичници укључени у међународне послове. Њихова мисија је да анализирају и препознају повољне могућности за активност Русије у међународном окружењу и у оквиру светских интеграција.

Росијскаја газета. Сва права задржана.