Лажни подаци о „губицима” руске армије у Украјини

Западни и украјински медији објавили су „сензационалне” податке о губицима руских оружаних снага у Украјини, позивајући се на Forbes. Међутим, за разлику од осталих, поменуто америчко издање једино указује да је извор руски информациони портал „Деловая жизнь”. Дописник RT Иља Петренко покушао је да се повеже са редакцијом и провери одакле су новинари преузели податке о учешћу армије Русије у конфликту на истоку Украјине.

Уколико не видите српске титлове, притисните дугме „Captions“.

Росијскаја газета. Сва права задржана.

Више занимљивих садржаја пронађите на Russia Beyond на српском

Наш сајт користи „колачиће“ („cookies“). Притисните овде да сазнајете више о томе.

Прихватити коришћење „колачића“