Телевизија RT ће тражити извињење од Стејт Департмента због Керијевих изјава

Главна уредница ТВ канала са жаљењем констатује да Кери „одбија да призна чињенице које му се не допадају“.

Телевизија RT намерава да тражи извињење од Стејт Департмента због изјава државног секретара Џона Керија који је оптужио RT за пропаганду. То је саопштила информативна служба ТВ канала.

„Планирамо да напишемо званични допис Стејт Департменту са молбом да укаже на конкретне случајеве у којима је RT изврнуо чињенице и захтеваћемо од њих извињење. Веома нам је жао што шеф спољнополитичког ресора САД тако слабо познаје стварну ситуацију у Украјини“, изјавила је главна уредница RT Маргарита Симоњан, а преноси ИТАР-ТАСС.

Џон Кери је дан раније назвао ТВ канал RT „гласником пропаганде“. „Они се све време баве пропагандом и извртањем чињеница у погледу онога што се догађа или не догађа у Украјини“, изјавио је Кери на конференцији за новинаре у Стејт Департменту поводом украјинске кризе.

„Веома нам је жао што шеф Стејт Департмента одбија да призна чињенице које му се не допадају и дозвољава себи сличне неосноване оптужбе“, рекла је главна уредница RT.

Росијскаја газета. Сва права задржана.