Симонјан одговорила на Керијеву изјаву о великим трошковима руског канала RT

Амерички државни секретар је изјавио да САД треба да троше више новца на заступање своје позиције преко медија, док уредница руског ТВ канала сматра да „није ствар у новцу“.

Главна уредница ТВ компаније RT Маргарита Симонјан је прокоментарисала изјаву државног секретара САД Џона Керија о наводно великим трошковима руског ТВ канала.

„Нажалост, Џон Кери је лоше обавештен. Буџет који RT има за пет канала је око 225 милиона долара. Буџет BBG-ија [Broadcasting Board of Governors] који се претежно троши на знатно јефтиније радио-емитовање, је преко 721 милион долара тј. три пута већи него наш. Бојим се да није ствар у новцу“, изјавила је Маргарита Симонјан.

„Влада САД у нама види опасност зато што ми показујемо гледаоцима оно што желе да виде – другу слику света. Гледаоци су уморни од једностраног погледа мејнстрим медија и ми им дајемо алтернативу, коју гледају милиони људи широм света“, додала је уредница руског ТВ канала.

Раније у четвртак, 26. фебруара, државни секретар Џон Кери је на расправи у Представничком дому Конгреса изјавио да Америка треба да троши више новца на заступање своје позиције преко медија.

„Russia Today се емитује на енглеском, да ли ми имамо еквивалент који се емитује на руском? То је веома скупа понуда. Они (RT) троше велике суме новца. Обраћају се људима на језику који они разумеју“, изјавио је Кери.

„Ми већ почињемо то да радимо што се тиче ‘Исламске државе’. Али то је велики посао, пријатељи. Ја сам потпуно за то, председник је за то, али за то је потребан новац“, изјавио је амерички државни секретар. 

Росијскаја газета. Сва права задржана.

Више занимљивих садржаја пронађите на Russia Beyond на српском

Наш сајт користи „колачиће“ („cookies“). Притисните овде да сазнајете више о томе.

Прихватити коришћење „колачића“