Observer: Експерти-русофоби помажу Кремљу да штеди на пропаганди

Свој допринос раду „кремљовске пропаганде” дали су поједини амерички стручњаци, а један од таквих „помоћника” је и аналитичар америчког канала „Fox News”, генерал-мајор у оставци Роберт Скејлс, пише „New York Observer”.

Упркос томе што многи водећи руски медији имају озбиљне финансијске потешкоће услед економских превирања, изгледа да „пропагандна машинерија” Владимира Путина ради успешно. Како показују испитивања јавног мњења, више од 70% Руса негативно се односи према САД и, по свему судећи, овакво стање је плод напора не само руских пропагандиста, пише „New York Observer”, а преноси „RT”.

Према мишљењу аутора чланка, свој допринос раду „кремљовске пропаганде”, помажући јој да уштеди, дали су поједини амерички стручњаци, који су у својим изјавама потврдили да је „Запад започео свој одлучујући и унапред осуђен на пропаст крсташки поход против Русије-мајчице”.

Како тврди издање, један од таквих „помоћника” је и аналитичар америчког канала „Fox News”, генерал-мајор у пензији Роберт Скејлс. Он је у марту изјавио да је „једини начин да САД имају утицај у региону и преломе ток ситуације је да почну да убијају Русе. Убити толико Руса, да чак ни Путинови медији не могу да сакрију чињеницу да се они враћају кући у врећама. Међутим, узимајући у обзир ниво подршке коју пружамо Украјинцима и њихове могућности да организују контранапад против 12 хиљада руских војника на њиховој територији, нажалост, мало је вероватно да ће се то догодити”.

„New York Observer” истиче да су овакве речи за Кремљ биле прави „поклон”. Издање наводи да је представник МСП Русије Александар Лукашевич изјаву генерала објављену на једном од водећих америчких канала назвао „одвратном”, додајући да управо на овакав начин медији у САД формирају јавно мњење у Америци и позивају на мржњу према Русији.

Истражни комитет Русије покренуо је кривични поступак против Скејлса због његог позива на убиство Руса. Бивши генерал назвао је овакав поступак РФ „нападом на слободу говора западних медија”. Издање наводи да је након тога одустао од посете Балтичким земљама, а његове речи изазавале су у Русији интересовање „колико пелена он дневно користи”. После свега, тврди аутор, ниједна његова изјава није остала незапажена.

Као пример издање наводи Скејлсов чланак у „San Diego Tribune” о томе колико је слаба америчка војска, са свим њеним финансијским и моралним проблемима, а који су поздравили и „никоме није овај пут пало на памет да се руга”. Како пише аутор чланка, док је генерал у оставци градио однос са Русијом, Вашингтон је најавио нови талас борбе са руском пропагандом, издвојивши 500 хиљада долара за новинаре из балтичких земаља, који се боре против „лажи Москве”.

Росијскаја газета. Сва права задржана.

Више занимљивих садржаја пронађите на Russia Beyond на српском

Наш сајт користи „колачиће“ („cookies“). Притисните овде да сазнајете више о томе.

Прихватити коришћење „колачића“