Сенат САД дискутовао о томе како се борити против утицаја ТВ канала RT

Како бисмо се супротставили овим снагама потребни су нам време, таленат, усредсређеност, ризичне иновације, као и новац за америчка међународна средства за информисање, изјавио је члан Савета за питање информисања САД.

На заседању комитета за међународне односе америчког Сената на тему „Инвазија Путина на Украјину и пропаганда која прети Европи” главна расправа се водила о начинима борбе против „руске информационе претње” и утицаја ТВ канала RT.

„Потпредседница Центра за стратешка и међународна истраживања САД Хизер Конли проценила је да опасност коју представља ТВ канал RT износи 7-8 бодова на скали до 10”, преноси „Взгляд”.

На питање сенатора Рона Џонсона „где се налазе САД на скали од један до десет бодова, где 10 степени представља најефикасније мере хладног рата”, потпредседница Центра за стратешка и међународна истраживања САД Хизер Конли је одговорила: „Мислим да ми заслужујемо три или четири бода”, док ТВ канал RT заслужује „седам до осам бодова”.

„Очекује нас дуг пут пре него што постанемо тако свеприсутни и утицајни као што је савремена Русија”, додала је Хизер Конли.

Говорећи о утицају RT, члан Савета за питања информисања САД Леон Арон је изјавио: „RT није уопште свемогуће чудовиште које све доводи у заблуду. По мом мишљењу то је гламурозан пројекат”. Арон је ипак додао: „Како бисмо се супротставили овим снагама потребни су нам време, таленат, усредсређеност, ризичне иновације, као и новац за америчка међународна средства за информисање.”

„Ми имамо Твитер, али користимо га за ширење дугих обавештења за штампу која, искрено говорећи, никога не интересују. Осим тога, ми на Јутјубу објављујемо снимке од којих сви заспе, док Russia Today фактички добија преко 2 милијарде прегледа. То је највећа руска информативна ТВ мрежа на интернету. Ми треба да променимо начин комуникације у овом простору, иначе ћемо изгубити битку”, изјавио је специјални помоћник председника Атлантског савета САД Максимилијан Чуперски.

2014. године шеф Стејт департмента САД Џон Кери је оптужио ТВ канал RT за пропаганду „Путинових фанзатија”. „Пропагандни ТВ канал Russia Today који финансира руска влада бави се ширењем фантазија председника Путина о догађајима у Украјини.”

Росијскаја газета. Сва права задржана.

Више занимљивих садржаја пронађите на Russia Beyond на српском

Наш сајт користи „колачиће“ („cookies“). Притисните овде да сазнајете више о томе.

Прихватити коришћење „колачића“