Шеф америчког BBG: Немамо довољно новца да конкуришемо RT

Џефри Шел, шеф америчког Broadcasting Board of Governors, под чијом су ингеренцијом радиостанице „Слободна Европа“, „Слобода“ и „Глас Америке“ изјавио је да његовом ресору недостаје новца, те стога губи у трци са руским и кинеским конкурентима RT и CCTV.

Америчка влада не издваја довољно средстава како би емитовање програма за иностранство могло адекватно да се ухвати у коштац са конкуренцијом какву представља RT, рекао је у интервјуу за лист The Washington Times Џефри Шел, шеф америчког Broadcasting Board of Governors.

„Наравно, страшно слабо нас финансирају, немамо довољно новца да конкуришемо противницима“, изјавио је Шел.

Шел сматра да уз годишњи буџет од 730 милијарди долара, који деле све организације BBG, америчка влада улаже само мањи део средстава које улажу „противници“. Међу главним конкурентима BBG, Шел је означио руску емитерску мрежу RT, кинески CCTV и катарски канал Al Jazeera.

Амерички лист скреће пажњу да се делатност RT може сматрати „ефикаснијом и фокусиранијом“ иако се финансира мањим новчаним средствима која износе 307 милиона долара годишње.

У циљу ефикасније борбе против „руске пропаганде“ Шел је предложио суштински другачији приступ емитовању у иностранству.

 „Ако већ не добијамо довољно средстава пореских обвезника, боље је онда усмерити напоре на директни утицај на аудиторијум, него на сам број гледалаца. Одлуке треба доносити на регионалном и технолошком нивоу. Желимо да емитујемо радио и телевизијски програм у целом свету, али одлучили смо да је у неким земљама, рецимо, боље комуницирати са младим људима путем дигиталних медија“, рекао Шел, а преноси портал RT на руском.

Росијскаја газета. Сва права задржана.