На интернету се појавила лажна најава емитовања RT на српском

Правна служба РТ покренула је одговарајућу процедуру у вези са индентификовањем власника страница, као и због злоупотребе знака и лажног представљања, изјавио је представник дистрибуције RT за Балкан, Саша Савићевић, преноси портал Восток.

На интернету се појавила страница на српском домену rt.rs, као и Фејсбук страница на којима се наводно представља руска телевизијска кућа RТ, пише портал Восток. 

Ове странице немају никакве везе са руском телевизијском мрежом RТ, већ се ради о чистој злоупотреби имена и знака RТ, саопштено је из ове медијске куће поменутом порталу.

Наиме, на адреси rt.rs постављен је лого телевизије RТ са одбројавањем дана и сати преосталих до почетка "рада", а исто то се може видети и на Фејсбук страници RT Србија, пише Восток.

Правна служба РТ покренула је одговарајућу процедуру у вези са индентификовањем власника страница, као и због злоупотребе знака и лажног представљања, изјавио је представник дистрибуције RT за Балкан, Саша Савићевић, преноси Восток и додаје:

„Незванично сазнајемо да постоје основане сумње да је страница дело одређених западних структура како би се отежао рад RT у Србији".

Покушали смо да остваримо контакт путем наведених страница, али на контакт адресу нико не одговара, док администратори Фејсбук странице не говоре српски, саопштио је Восток.

Како се јавност у Србији не би доводила у заблуду, све релевантне информације о RТ-у ће бити на време и од стране овлашћеног представника саопштене јавности, наглашавају из РТ-а, пише на сајту Восток.

Росијскаја газета. Сва права задржана.

Више занимљивих садржаја пронађите на Russia Beyond на српском

Наш сајт користи „колачиће“ („cookies“). Притисните овде да сазнајете више о томе.

Прихватити коришћење „колачића“