Лажни сајт RT угашен - покренута правна процедура

Страница на интернету која се појавила на српском домену RT.RS и која је наводно представљала руску телевизијску кућу RT, уколнила је лого на захтев званичне руске телевизијске куће, саопштио je редакцији Востока, представник дистрибуције за Балкан, Саша Савићевић.

„Руска реч“ је већ извештавала о постојању лажног сајта RT, који је сада угашен, а правна служба руске телевизијске куће је покренула правну процедуру у вези индентификовања власника странице, као и због злоупотребе логоа и лажног представљања, изјавио је представник дистрибуције RT за Балкан, Саша Савићевић.

Тренутно се тражи идентитет власника лажног сајта.  IP адресе лажног сајта су се налазиле у САД. Ове странице немају никакве везе са телевизијском кућом RT и ради се о чистој злоупотреби имена и логоа, наглашено је из RT-а.

Како се јавност у Србији не би доводила у заблуду, све релевантне информације о RT-у ће бити на време и од стране овлаштеног представника саопштене јавности, наглашавају из RT-а.

Росијскаја газета. Сва права задржана.