Асанж: Обамин циљ је компромитација Трампа

Прави циљ администрације Барака Обаме је компромитација Доналда Трампа, изјавио је реагујући на објављивање извештаја америчких обавештајних служби о мешању у тамошње председничке изборе, оснивач Викиликса Џулијан Асанж.

Представници Викиликса одржали су конференцију за новинаре посвећену извештају америчких обавештајних служби о мешању Русије у председничке изборе у САД. У извештају се тврди да је портал Викиликс објавио унутарпартијску преписку демократа коју је наводно добио од руских специјалних служби. Притом без навођења било каквих убедљивих доказа.

Портал  на руском преносио је у форми текста Асанжову аудио конференцију, одржану у амбасади Еквадора у Лондону. Ево њених акцената.

Извештај америчких обавештајних служби Асанж је назвао прес-рилизом руковођеним политичким циљевима, који руши њихову професионалну репутацију.  „Не да нема доказа, него ни покушаја да се било шта докаже".

По његовим речима у извештају који је потврдио аутентичност докумената које је Викиликс објавио нема никаквих доказа да је руска обавештајна служба хаковала сервере Демократске партије.

Зашто се више пажње посвећује хакерима, него садржају обелодањених информација, запитао се најпознатији звиждач на свету.

Трамп није интересантан за елите, али су га масе подржале, сматра Џулијан Асанж.

Губитничка страна жели да одагна питање одговорности, указао је он. 

На питање да ли га је победа Доналда Трампа изненадила и како се према њему односи Асанж је рекао: „Када је реч о Доналду Трампу у питању је  дестабилизирајући фактор који има како позитивне, тако и негативне стране".

„Пажњу америчке јавности требало је да привуче непоштена политика у Демократској партији, а не питање ко је хаковао партијске сервере". 

„Прави циљ извештаја и активности администрације Барака Обаме је компромитација Доналда Трампа", закључио је Џулијан Асанж.

Свако, па и делимично копирање материјала Russia Beyond без писмене дозволе и линка на оригинални текст објављен на веб-сајту Russia Beyond третира се као грубо кршење закона о ауторским правима Руске Федерације. Russia Beyond и медијски холдинг RT задржавају право реаговања на сличне противправне радње и покретања судског поступка.