Daily Express: Чланови Дома лордова у Британији за ручком гледају RT

Британски лист је утврдио да се у кантини Дома лордова повремено гледа руски телевизијски канал.

Посланици Дома лордова британског парламента периодично на телевизији гледају RT, пише новинар Daily Express-а Камила Томини.

Лист је утврдио да се у кантини Дома лордова повремено гледа руски телевизијски канал. Сарадник задужен за адаптер Googlebox у Дому лордова изјавио је да посланици желе да се у кантини непрекидно емитује информативни програм.

„Понекад пуштамо Би-Би-Си, понекад Sky News и понекад Russia Today. Најважније је да не пуштамо забавни програм”, рекао је он, преноси РИА „Новости”.

Главна уредница телевизије RT Маргарита Симоњан је ову вест прокоментарисала на Твитеру.

Раније је саопштено да је RT ушао у финале престижног међународног телевизијског такмичења New York Festivals, по броју номинација надмашивши Би-Би-Си. 

Свако, па и делимично копирање материјала Russia Beyond без писмене дозволе и линка на оригинални текст објављен на веб-сајту Russia Beyond третира се као грубо кршење закона о ауторским правима Руске Федерације. Russia Beyond и медијски холдинг RT задржавају право реаговања на сличне противправне радње и покретања судског поступка.