У Русији први пут пронађено јаје диносауруса

Rudi Gigler/imago stock&people/Global Look Press
Стручњаци из Палеонтолошког института Руске академије наука и са три руска факултета пронашли су у Кемеровској области окамењено јаје диносауруса из времена Креде (пре 145-66 милиона година), што је први овакав налаз на територији Русије.

„Откриће фрагмената окамењеног јајета диносауруса код села Шестаково је веома важно и историјско откриће за нас, јер у Русији раније никада нису забележени овакви налази из периода Креде”, објашњава Павел Скучас са Санктпетербуршког државног универзитета.

Према његовим речима, јаје је вероватно положио мањи диносаурус из групе месоједа, из породице трудонтида или нека врста примитивних птица.

Место где је јаје откривено одавно је познато археолозима, јер се тамо често проналазе остаци великих и малих древних врста гуштера, као и других животиња из епохе мезозоика.