„Руски плаћеник” из филма Sky News-а о Сирији у ствари је московски глумац

Sky News је раније објавио интервју са руским грађанима који су тврдили да су наводно учествовали као плаћеници у војној операцији Русије у Сирији на страни владине војске Башара Асада.

Улогу руског „плаћеника Дмитрија” у документарном филму Sky News-а о рату у Сирији, који је британски ТВ канал најавио као филм који открива истину о овом рату, одиграо је глумац из Москве Александар Агапов за хонорар од 100 хиљада рубаља , саопштио је руски телевизијски канал НТВ, позивајући се на изјаву самог глумца.

Sky News је објавио интервју са руским грађанима који су тврдили да су наводно учествовали као плаћеници у војној операцији Русије у Сирији на страни владине војске Башара Асада. Људи који су се представили као Александар и Дмитриј изјавили су да их је регрутовала приватна компанија „Вагнер” која их је пребацила у Сирију у војним транспортним авионима, и да су учествовали у борбама за три хиљаде британских фунти месечно.

Они су такође изјавили да је у Сирији укупно погинуло 500-600 руских плаћеника, као и да најмање 50 бивших најамника „шета по Москви без докумената”.

„Све је почело пре неколико месеци. Група британских новинара отишла је у Ростовску област да нађе учеснике тајног „Вагнеровог одреда”... Зашто баш у Ростовску област, то знају само Британци. Пошто нису нашли ниједног од њих, одлучили су да у снимање укључе локалне козаке. Ми смо успели да разговарамо са једним од њих”, саопштио је НТВ.

Руски ТВ канал наводи речи Дмитрија: „Тражили су да им испричам о Сирији, како се наши тамо боре. Али нисам хтео да се мешам у то и препоручио сам им једног момка – он је глумац.”

Према подацима канала, управо тако су британски новинари наши Агапова који игра у московском позоришту-атељеу Олега Бундакова.

„Њему су платили за интервју, а текст су написали унапред”, тврди НТВ, позивајући се на изјаву глумца који је као доказ да је управо он „тамна силуета која говори о непостојећим руским плаћеницима у Сирији” показао снимак тог интервјуа на диктафону.

Росијскаја газета. Сва права задржана.